Khamis, 8 Oktober 2009

Kembali Cerah...


Alhamdulillah...harini aku kuar awal dr rumah utk ke tmpt kerja..7pg aku dh panaskan enjin ketaku...dan selepas menyiapkn bekal utk ku bawa ke tmpt kerja...715pg aku dah berada d atas jln raya...memandu naza citra...alhamdulillah pagi ni tawau disinari dgn cahaya matahari..yg setelah lbh krg 2minggu twu dilanda jerebu...cuaca sentiasa mendung...aku sendiri terasa rindu dgn cahaya matahari..ni yg terasa yg nyanyi lagu 'matahari' plak nie...hehehe...walau apapun, ku panjatkan syukur pada Ilahi atas kurniaanNya...Tawau kembali cerah...moga hidupku juga kembali cerah...huhuhu..
'spek rabun' yg kupakai sblm memulakn pemanduan ku tkr dgn sun glass yg br ku beli beberapa hari sblm raya...br terasa berfungsi sun glass nie...bila pakai br aku bole buka mata seperti biasa..aku mengalami kerabunan & kesilauan (cis..ayat ka lg tu...hiihih) sejak 2thn lepas..keadaan ini sgt merimaskan aku...aku xsuka pakai spek sebenarnya..aku cuba berlagak xpakai spek tp penglihatan yg kabur lagi merimaskan aku...huhuhu...apakan daya la kan...Allah kurangkn skit nikmat tu..aku harus redha...dan bersyukur sbb masih bole melihat keagungan & kebesaran ciptaan Ilahi...walau apapun...ku gumbira twu dh kembali cerah & ceria seperti ku kini....hehehe....alhamdulillah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan