Rabu, 5 Ogos 2009

kerja...kerja...kerja...







Alhamdulillah...beberapa tugas yg telah diamanahkan oleh bosku telah ku siapkan semlm...dan submitted jg semlm...pagi td buka email..bos reply.."TQ kursiah"...alhamdulillah..terasa diri ini dihargai...huhuhu...tq jg bos...makin bersemangat aku buat kerja...kalo sume bos2 mcm ni kan best...bahagia sgt...hehehe..
Harini aku rileks skit..wpun ada lg beberapa kerja yg masih blum settle(yg xurgent la tu...)...mmg btl la kerja xkan abis.pas satu..satu lagi..tapi kalo kerja xda susah jg tu kan...mcm mn nak cari rezeki...ish..ish..bahya!!!
Mcm biasa, time lunch hour aku akan update blog..kena ada citer la,kalo tak mcm mn nak updatekan???
27 July yg lepas..our big bos iaitu Director of R&D telah trn Sabah utk berjumpa dgn anak2 buahnya dan sekaligus bagi briefing for new Financial Year 2009/2010. Exec and staff from Sarawak also turun Sabah..bila all exec and staff sabah sarawak dah berkumpul, so senang la our bos bagi ceramah kat kitaorg sume..bagi amanat..menyuntik semangat utk bekerja dgn lebih baik...
warga R&D sabah sarawak semakin ramai...ini menunjukkn peningkatan..dan menunjukkn kami semakin berkembang..alhamdulillah..bila bisness semakin berkembang...bonus pun akan bertambah...hehehe..hopefully la..hihihi
Gambar2 diatas diambil awal pg sblm director bg briefing...
1st pic - All exec sabah sarawak with director(mcm biasa..aku sndr jer pompuan...pompuan melayu terakhir kot...hehe..)
2nd pic - aku dgn staffku (warga chemical lab sabah..4hero dan 7herionku)
3rd pic - all exec and staff sabah sarawak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan