Rabu, 28 Julai 2010

...aKu...


Personaliti berasaskan tarikh lahir - No. 7

Anda mempunyai daya tarikan kepada sesiapa saja. Anda adalah seorang yang realistik, yakin, gembira dan merupakan seorang yang genius dalam bidang pendidikan, muzik, seni dan nyanyian. Anda mempunyai masalah sikap iaitu panas baran. Namun demikian, anda banyak melakukan pengorbanan untuk keluarga. Anda meletakkan keluarga di tempat yang amat tinggi sekali sehingga kadang-kadang mengabaikan kebahagian diri sendiri. Anda telah dilahirkan untuk memberi sumbangan kepada dunia ini. Jadi anda seorang yang bagus dan seorang yang amat gembira. Pasangan ideal anda adalah no.2.

ermmm...aku dpt benda ni dr fb...saja2...tapi bole pakai jugala walaupun ada juga yg kureng tepat or mgkn tepat tp aku xsedar aku sbnrnya begitu...apa2 pun..yg baik jadikan teladan dan yang xbaik jadikan sempadan..btl tak???

sbnrnya aku suka benda2 mcm ni sbbnya..ianya membolehkan kita kenal lebih dalam akan diri sendiri..secara tidak langsung ianya memotovasikan diri kita..menjadikan diri kita lebih yakin dan positif...itu apa yg aku rasa la..hehehe...pasangan ideal No.2..tengah mencari..kalo ada sapa2 jumpa bgtau ya...hehehe...;-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan