Rabu, 28 April 2010

singgah sebentar...

Salam semua..aku skrg kat airport kk..lepak kt sini for sejam setgh..ni tgh tgu flight ke bintulu..syukur ada wifi kt sini..so xdala boring kan..aku try update blog ni guna hp yg xsebera canggh ni..kalo ble update..kira ok jg la kn hp ni..hehe..biasay aku travel sorg..tp hr ni aku travel dgn big boses ok..kekok jg la..skrg ni pn tgh bdepan dgn direktor of rnd..kaku giler..td duk sorg2..direktor dtg plak..segan bsembang dgn dia..skrg ni dua2 tgh layan dgn hp msg2..direktor guna blackberry..lg canggh..keras aku kt dpn dia ni..huhu..dlm hati bdoa cpt la kapal dtg..semlm ada dinner 4 all workers rnd sbh dgn direktor..mlm ni dinner bsama workers rnd swak..aku kena join coz ptg ni direktor nk visit lab swak so aku kena explain psl lab..huhu..boses yg lain da dtg..fuh lega skit..k la rasanya da pjg sgt da aku taip ni..huhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan