Rabu, 8 Julai 2009

?????


...aku & santi (kwn seperjuangan)..wukuf d arafah...seronok sgt2...
mmm...setelah selama 2minggu xposting apa2...harini dpt jg jari jemari ni menekan keyboard utk bercerita sesuatu..tp apa yg sesuatu tu?? ntahla...mcm2 berlaku semenjak dua menjak nie..pasal keja..pasal sahabat2...pasal staff...pasal bos n opismate...pasal family..pasal kenalan baru...wah banyak nyer...tu yang serabut tu..tp xpa..sumenya masih under control..seperti yg sll aku ckp dgn bos bila dia bg keja yg byk..kepala mmg serabut coz xtau mana satu yg kena settle dulu...skrg nie pun...kepala terasa kosong..serabut sampai kosong...pening...


keja - keja mcm biasa ler...makin byk yg kita settlekan makin byk juga yg blum settle coz keje mmg sentiasa ada...so selagi bergelar pekerja..kena la keja..untuk mencari rezeki...yang ptg niatkn kerana ALLAH..insyaAllah..berkat...pahala pun dpat..gaji..confirm ler dpt..alhamdulillah..


family - familku mcm biasa jg...gitu2 je...susah utk diceritakn...biar aku dan ahli2 dlm familyku ygtau pasal pergolakkan dalaman..hehe...mcm drama plak...biar laaa...


sahabat - hemm...susah jg untuk diceritakan...ada badai yg sgt besar sedang melanda...berserah jak dgn yg Maha Esa...moga Dia memberi petunjuk dan hidayah kepada kami sume utk bersatu semula...amin..


kenalan baru - siapa???adalah...biarla menjadi rahsia dulu...lagipun cite nya baru jak bermula..blum ada apa2 lg...masih dlm proses taaruf...kalo Dia izinkan..jadi laa..kalo x..redha je la...yakin bahawa Allah lbh mengetahui apa yg terbaik utk setiap hambaNya..itu la kata2 penguat jiwa yg selalu duicapkan oleh shbt2 yg senasib dgn ku...hehehe...doa jak byk2...


apa jak la yg aku tulis utk entri kali ni???ayat pun tunggang terbalik...biar la..asalkan aku rasa kepala ni ringan skit...k la smbg bt keja dulu...bos dah bising nie...back to work!!!!


2 ulasan:

  1. hmm..aku suka part "kenalan baru" mu..tapi aku juga menahan lisan dari bertanya lanjut..mahu biarkan ko "sebati" dengannya dulu..aku menanti sesuatu yang positif.. :)

    BalasPadam
  2. fuh,sy pun tertarik dgn ayat tersebut.. hehe...
    (sambil sabar menanti)

    BalasPadam