Selasa, 20 April 2010

...outstation...



Chemical Laboratory, Sabah...berwajah baru..very nice & I like these colors...





sekadar gambar hiasan...hohoho...

Salam everybody...terasa lama btl tak update blog nie...tersangat2 la busy nyer...kalo ada masa pun idea plak tak ada sbb list of works to do yg berlegar2 d kepala...xsempat nak pikir yang lain...skrg ni pun aku tgh lepak kat McD @ KLIA..hehe..kebiasaannya aku akan lepak @ Burger King..apsal tukar port???hehehe..biasala manusia..cpt sgt jemu dgn sesuatu..da terbiasa sgt kat BK terasa nak tukar tmpt plak..lg pun aku da ketagih nak mkn bubur ayam McD...hehhee...sbnrnya aku dr Johor Bahru nie..awal pg flight ke KL..ni yg tersadai kat KLIA nie..sejam setgh aku kat McD..sat lg jam12..aku nk g shopping roti kat eraman plak..utk my parents n anak2 buah yg sukakan roti..aku pun sama gak...hehehe

ermm...mcm da lari tajuk jak nie???hehehe..nmpk sgt kepala serabut..kat McD ni pun ramai sgt org..meriah btl...huhuhu..ni pun saja update blog..tgh xde benda yg bole d buat sementara nk tgu flight ke twu kul2.2o ptg nie..lgpun ada wifi..apa lg..gunakan kemudahan yg tlh disediakan..org da susah2 pasang wifi..gunala kan..free plak tu..huhu...ni yg rasa mls nk beli broadband..kat mana2 ada wifi..terkubur lg niat nk pakai broadband..hehe..kalo duk hotel pun ada wifi..so apa susah2 nk beli..save duit aku...hahaha

skrg ni rajin betul aku g outstation..start dari november 2009 smpi april 2010..tiap2 bln aku outstation..smpi naik muak n pening aku naik fligt..sbnrnya aku xsuka bau or pewangi yg dorg sembur dlm kapal..buat aku rasa pening n mabuk..hohoho..tp demi tugas ku gagah kan juga...gagah kerrr????hehehe...berbalik pada outstation td..byk tmpt da aku pegi..smpi mls da nak ingat..smpi ada org ckp kat aku.."ko ni..KL jak ko urus"...hehehe...locok..pastu sorg lg ckp..."ko ni jalan jak..bila ko ndak jln..asal d kol..mesti outstation"...hehehe..apa bole buat la..tahun 2010 nie...tahun outstation kot utk aku...huhuhu...sebenarnya aku pun penat juga..smpi sakit..tp tgh sakit2 nie aku jalan juga...demi tugas konon...huhuhu..harap2 pas nie..kurangla sdh aku jln coz keje kat lab byk lg xsettle..dlm bln6 nie aku jangkakan lab aku akan kena audit..so,aku kene update file2 kat lab sblm audit..kalo ada juga permintaan utk aku p mana2 lg...mau aku merayu supaya jgn suruh lg aku outstation..hehehe...yela..keje kat lab tu aku jak yg kene buat..xda org yg nk tolong buat...huhuhu...nanti apa2 hal...aku juga yg kene...huhuhu...ni da mcm luahan perasaan plak...hehehe...k la guys...aku gonna go..da jam 1130am..ni nk g shopping roti then masuk dlm depature hall..tawau.....i miss uuuu...huhuhuhu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan