Ahad, 8 November 2009

aku & KK...

Good morning to all my friend...kabare?waras??haha..buang tebiat ka apa?hehehe...saja jak..skrg ni aku berada d Centre Point, Kota Kinabalu...apa aku bt kat sini??saja dtg KK sekadar utk breakfast..hehe...xdala..mcm nie citer nyer...korang nk dgr tak??kalo xnk dgr pun..dgr je la..setelah menghadiri Nisa Team Building selama 2hari iaitu yg berakhir semalam kul12tgh/hr..aku n kwn2 seperjuangan telah meround bandaraya KK nie..window shopping jer...itu niat awal ler...tp kami terbabas juga akhirnya...tangan yg mulanya kosong..penuh dgn beg plastik terisi brg2 yg ntahpapa...tp berguna ok...cuma xplan la..asal berkenan beli jer...beg pakaian yg pada awlnya kosong..penuh smpi susah nk zip...hehhee...apakan dayala kan..

Kul830mlm kami bertolak meninggalkn KK menuju ke daerah tercinta...TAWAU...dan mlm tadi dpt la tido di atas katilku yg empuk...hehehe..pagi2 ni bgn seawal yg mungkin utk bersiap ke KK semula..aku blk twu sekadar nak tido mlm jer...hahaha...bila dh bersiap...br aku packing brg....main sumbat jak...harap2 xda la yg tinggal..huhuhu...smpi KKIA tadi jam9pg..lapar...cari kedai mkn kat KKIA...xjumpa...huhuhu...tanpa pikir pjg...aku ambik teksi trs ke Centre Point...ni jer la tmpt yg aku yakin nk pegi...huhuhu...smpi CP kedai2 pun xbuka lg...tgu 15minit br buka.trs ke KFC...mengisi perut yg sgt kosong...hehehe...td mkn nasi lemak...skrg ni nk melantak zinger burger plak...hehehe...layan jer...kul1145pg kena bertolak ke KKIA blk...sbb kul 1155tgh hr kwn aku dr KL br smpi..untk kami sama ke Melalap Oil Mill...untuk audit lab kat kilang tu...k la guys..bateri laptop ni pun dah nk kong...chow dulu ek...salam...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan