Rabu, 22 Julai 2009

coretan malam

Jam dah menunjukkan pukul 23:42...mlm ni lmbt plak aku tido..mlm ni special skit..wpun aku berada d twu tp mlm ni aku tido kat hotel...hehe..mesti korang tertanya2...kalo tak tertanya2 pun buat2 tanya jer...which hotel?buang tebiat ke tido hotel?adalah..hehehe..sebenarnya aku temankn kwn sekerja aku dr peninsular..bakal chemist utk chemical lab sarawak..yg skrg lab tu tgh dlm pembinaan..dijangkakan hujung bln8 ni siap...dia dtg sini dgn bos aku...eh silap..bos kami berdua...so dia akan berguru dgn aku mcm mn nak set up lab..mcm aku ni terer..bos suruh dia berguru dgn aku..tp bg aku..aku just kongsi pengalaman and bantu dia setakat yg aku mampu.tp aku mmg excited nak bantu dia..dah mmg aku minat dgn keje ni.keje lab.dah serasi dgn jiwaku..syukur alhamdulillah..sume ni dr Allah..kalo nak harap kemampuan aku..mmg aku xlayak..shbt2 aku pun tau kemampuan aku setakat mana..kan..kan..aku mmg insan yg sgt lemah...huhu

Berbalik pd cerita tadi, skrg ni pun 2org staf dr sarawak training kat lab aku.pg td bos ckp aku akn ke sana dlm march 2010 utk ganti kejap tmpt dia coz time tu dia dah cuti bersalin...hehe..kwn aku tgh mengandung..sian jg dia bos bw ke sana sini..biasa la awl2 mengandung..dia sll sakit2..moga Allah bg dia kekuatan...eh xsabar nak ke sarawak..nak tgk lab baru..Actually..bos aku dtg sini nak bincang pasal pembinaan lab baru utk aku..yang lagi besar..coz lab yg ada skrg kecik..sblm ni scope testing utk lab nie 3 analysis jer...after 3 big company merged..plan asal dah lari..scope dah btambah besar..jadi 5analysis..when all apparatus and instrument dah masuk..lab jadi crowded..of course staff aku pun bertambah. sblm nie 4 org jer..skrg dah 8 org..susah nak bergerak..nanti main langgar2 plak dlm lab...ish bahaya tu...chemicals tu..kalo tumpah naya...its dangerous...nanti lain kali la aku cite analysis apa yg kitaorg bt dlm lab nie...itu pun kalo ada permintaan..hehe..adake?

mmm...jam kat laptop nie dah 0:15..kena tido nie..takut esok terlajak plak..esok aku nak bw bos and kwn aku nie g visit satu lab kat balung..tmpt aku praktikal dulu..just lawat2 jer..say hello kat ex-bos aku..pastu blk lab smbg discussion dgn bos lagi...hehehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan